;(

2010-11-13, 18:51:09 / Kategori: Allmänt
SENASTE:
Dryck: cola
Telefonsamtalet: ha inte fått nå.
SMS: ludvig
Sång du lyssnade på: b.o.b - don´t let me fall
Gången du grät: igår.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: hahah, ba när man gick i 2 typ, haha fast de va väl ingen dejt. 
Har någon varit otrogen mot dig: jag vet inte om jag riktigt kan kalla de otrogen... 
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: ja!
Varit deprimerad: jo, men jag äe de ganska ofta..
Varit så trött att du somnat sittandes: nä kan int ;p

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Vit
färg 3: lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jajjamen
Fått ditt hjärta krossat: nä ja vet int.. 
Skrattat så att du har börjat gråta: haha jo
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: jo
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis: kan hänt i fyllan å villan

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: jadu orka inte räkna
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: i katt :P
Vill du ändra ditt namn: Nej faktist inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jadu får till råberg.
Vilken tid vaknade du idag: typ 11?
Vad gjorde du igår runt midnatt: va med jesper, jonas, packe, rasha
Någonting som du längtar till: säg ja fan inte för jag är fan förbannad på den personen
Senaste gången du träffade din pappa: i torsdags
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ja ganska mycket.. 
Vad lyssnar du på just nu: don´t let me fall
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ha jag säkert.
Vad gör dig irriterad just nu: jag vet inte riktigt.
Vad är ditt namn:Anna 
Singel/upptagen: Upptagen
Stjärntecken: Väduren
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Forsdala.
Gymnasie: Tannbergsskolan
Högskola: ?
Hårfärg: svart
Långt eller kort: kort
Längd: 1.54
Vad gillar du gällande dig själv: jag vet faktiskt inte.
Piercings: Navel, örorna
Tatueringar: Inga
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig gjort en och ja hoppas på gud att jag aldrig behöver det
Piercing: Örorna
Tatuering: Ingen
Bästa vän: många bra
Sporten du spelade: Spel på internet? hahah
Husdjur: 1 katt
Vaccination du minns: stelkrampsprutan, hepati a. 
Konsert: ja jag vet inte.
Förälskelse: säg ja int ;) 
Alkohol du drack:sprit

JUST NU:
Äter du: inge _;P
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: ja till tvn
Lyssnar du på: fortfarande på don´t let me fall
Väntar du på: att ludvig ska komma

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: ja
Karriär i åtanke: nej

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar och kramar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk, fast ja gilla de spontana också
Snygg mage eller snygga armar: jamen hela personen förfan.
Tatueringar eller piercingar: båda.
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: förhålland
Bråkstake eller tveksam: bråkstake, haha fast inte på de seriösa viset.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nae
Krossat någons hjärta: ha jag säkert.
Har du blivit arresterad:nej
Dissat någon: ha jag säkert
Gillat din killkompis (mer än som vän): jao

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland ibland inte.
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: inte kärlek, men typ att man blir intresserad.
Himlen: Man ser den ju?
Tomten: bara när jag var lite.
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: asså jag vet inte

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: mobil, dator, Ludvig, mina kompisar, familjen!
Vad vet inte så många om dig?: hmm..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?