tidsfördriv

2010-11-24, 16:45:40 / Kategori: Allmänt
5 saker jag gjort i fyllan:
Skrikit hora åt någon
Spytt
ramlat och slagit mig
dansat på bord
gråtit

5 favorit artister/Grupper:
John mayer
rihanna
Volbeat
Jay smith
Celine Dion(för hon har världens vackraste röst!!)

5 personliga saker:
blir lätt irriterad ;p
jag älskar chips! :D
Jag kan lätt börja gråta om jag hör en sorglig låt eller ser en sorglig  film
jag tycker att mat är de godaste som finns! hahahaha (vem gör int de)
När jag tänker på eller pratar om döden får jag rysningar.

5 favoriträtter:
Plankstek
Tacos
kött med tex strips, potatisklyftor eller potatisgratäng
hamburgare och pommes
farmors palt!

5 saker jag ångrar:
Att jag inte gjorde mörka slingor i håret när jag var blond
Att jag inte spara mina pengar som jag får i månaden
Att jag inte kämpade alla år i skolan när jag gick låg stadiet. 
Att jag inte sparade en del av mina sommarjobbs pengar
Att jag inte la ner mer tid på skolan i 1:an

5 saker jag inte skulle kunna vara utan:
Familjen
Ludvig
Kompisar
mat,chips,dricka
mobilen

5 Tv program:
One tree hill
Family guy
hollywood fruarna
simpson
idol&cirkus möller

5 saker som kommer hända inom en snar framtid:
vi kommer att ha julafton hemma hos vi med kusinerna och mormor och morfar.
Jag kommer köpa en julklapp åt Ludvig!
Tannbergsmässan som lär bli jävligt dryg.
Beställa utlandsresa?
ska va med ludvig i hans nya lägenhet när han flytta in ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?