ja

2010-11-26, 13:19:14 / Kategori: Allmänt
Fråga 1 beskriv dig själv!

Jag är född den 1 april år 1993, jag föddes på lycksele BB.
Jag är svarthårig, men egentligen är jag ljusbrun. jag är ganska kort, jag är väl 1,55 lång, men jag skulle vilja vara lite längre än vad jag är, kanske 1,67. Är väldigt nöjd med min vikt. Jag är väldigt prat glad, kan knapp sluta prata! Mitt favorit program är one tree hill ;) de är ju så bra!!!!. lyssnar nästa på allt , förutom dö rock;P hahah. har världens bästa vänner, dom ställer alltid upp för en, dom finns där när man behöver dom och jag finns när dom behöver mig. tycker om min familj väldigt mycket. är väldig hemma kär:).
ja de va väl nästa allt om mig, kan kanske skriva mer sen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?