puss

2011-01-03, 12:12:01 / Kategori: Allmänt

1. Vad heter han? ludvig

2. Hur gammal är han? 20år

3. När träffades ni sist? igår!

4. Vad har han för hårfärg? brunt

5. Brukar han färga håret? nejnej.

6. Vilka färger har han haft? ja bara brunt

7. Vad har han för parfym? han använd nästan aldrig parfym så jag vet inte om han ha nån ;)

8. Är han galen? japp ;P

9. Vad är erat bästa minne? hmm, vet inte riktigt

10. Har ni många minnen ihop? jodu de ha vi! både bra och dålig!

11. Vart bor han? han bor på brännbergsvägen, men förut bodde han i berglunda!

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej

13. Är du avundsjuk på han?Över att han är snygg? japp

14. Vad heter hans syskon? wille, anton, gustav

15. När träffades ni första gången? maj -09

16. Hur träffades ni? Vi hade pratat lite oså sen träffas vi ;p

17. Vad går han i för sporter? ingenting.
18. Vad gör han på helgerna?dricker öl eller va med mig ;) 
19. Gör efter skolan/ jobbet? va med mig :)
21. Har ni pussats? haha ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jodå de bruka vi :)

23. Har han fräknar? Nej.

24. Har ni kollat på film någon gång? haha men ja

25. Har ni bråkat någon gång? Jao.

26. Har ni sovit i samma säng? ja de gör vi jämt :)

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha vet inte ;p

28. Har du sett han gråta?jo de ha ja!

29. Vad gjorde du då? krama honom!

30. Har du sett han vara riktigt arg? haha nae inte riktigt!

31. Har han sett dig gråta? kanske en gång.

32. Vad ska ni göra i sommar? nä ja vet inte

33. Har han svikit dig någon gång? ja

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle ta livet av mig!

36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? Jag de hoppas jag!

37. Älskar du honom? Ja

38. Vad är det bästa med honom? han är världens underbaraste! ställer alltid upp! 

39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? jag vet faktiskt inte...

40. Skulle du ge honom pengar om du vann 100 miljoner? ja de skulle jag göra!

41. Hur ser hans klädstil ut? ja som vanligt! 

42. Vill du att han ska kopiera detta och skrivar om dig? skulle väl va kul men he kom int å hända ;p




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?